Kérlek kattints a frissítés gombra ha a kosár tartalma nem jelenik meg.
Gyakran ismételt kérdések
Mikor érkezik meg a termékem?
A termékeket igyekszünk mihamarabb 1-3 munkanapon belül feladni kézbesítésre, de ez termékeknként eltérő lehet. A pontos érkezésről kérlek tájékozódj emailben ügyfélszolgálatunknál.
ugyfelszolgalat@vidashop.hu.
Fizethetek bankkártyával utánvét esetén?
Igen, de vannak kivételek, a nagyobb termékeket alternatív futárszolgálattal szállítják ki, így nem biztos hogy elfogadnak bankkártyás fizetést. Bizonyos termékeknél pedig csak előre fizetéssel tudjuk megoldani a kiszállítást.
Biztonságos előre fizetni?
A weboldalunk biztosnágos magyar fejlesztésű Barion kártyás fizetési rendszert használ, amellyel biztonságos SSL átjárón keresztül történik a kártyaadatok megadása és átvitele, így azokhoz senki sem férhet hozzá.
Amennyiben probléma van a megrendeléssel, vagy vissza szeretnéd mondani miután kifizetted, jelezd az ügyfélszolgálatunk felé és a lehető leghamarabb visszautaljuk a pénzedet.
Módosíthatom a rendelésem leadás után?
Igen, ha időben jelzi az ügyfélszolgálatunkon akkor tudjuk még módosítani a rendelését, ha már feladásra került a termék akkor sajnos nem tudjuk visszafordítani, így módosítási szándékod időben jelezd felénk.